sobota 9. února 2008

Čtvrteční badminton

Mám rád sport, a potřeboval jsem se trošku pohnout od sezení a čtení. Hledal jsem místo, kde bych si mohl chodit zahrát basketbal. Na místo toho jsem našel badmintonový sál. Kluk v šatně mě poslal za plešatým trenérem Ivanem. „Je to takový plešatý člověk,“ říkal mi, když mě za ním posílal. Trenér Ivan se na mě podíval a zeptal se, co chci. Řekl jsem mu, že rád hraji badminton a proto, bych si rád přišel někdy zahrát. Ivan se zeptal: „Máš rád nebo hraješ?“ „Mám rád a hraju,“dodal jsem rozpačitě. Měl jsem přijít ve čtvrtek večer na trénink, aby mě vyzkoušel, jak hraji. Na jedné z první párty jsem potkal Němce Floriana, který se ke mně přidal. Při příchodu do šatny na nás všichni koukali, co tam jako pohledáváme, když v tom se objevil plešatý trenér Ivan. Podíval se na mě a povídá: „Kdo to je ten druhý?“ Vysvětluji, že kamarád, který taky rád hraje. Ivan odvětil hrubým hlasem:“Jestli Vám to, ale nepůjde, tak sem nebudete chodit hrát.“ Podíval jsem se na Floriána. Malinko jsme se pousmáli. Po příchodu do haly, jsme chvíli poseděli na lavičce a sledovali, jak ostatní hrají. Za chvíli nám trenér přinesl raketu a vyzval nejprve mě, aby si mě vyzkoušel. Po chvíli mě poslal sednout a vyzval Floriána. Když s Floriánem dohráli, sedl si vedle nás na lavičku a řekl nám, že nás bere do týmu. Vysvětlil nám pravidla klubu, členské příspěvky a taky se patřičně zmínil o tom, že jsme v druhém nejlepším týmu na univerzitě, před námi je už jen „zborná“. Takže, když bude Rusku nejhůř, tak se může stát, že povolají na badmintonové pole pomoc z Německa a Česka. I když o tom pochybuji a ani si to nepřeji. Zároveň mě napadlo, jestli nejsme náhodou i v nejhorším univerzitním týmu, že by totiž měli jen dva. Ale nový badmintonový kamarád Saša nám vysvětlil, že pod námi jsou ještě dva týmy, které mají tréninky jindy. Saša nám rovnou řekl, že se do sprchy musí chodit v žabkách, protože to tam stejně nikdo nečistí, tak abychom něco nechytli. Popravdě TEP (sportovní program pro studenty) na Ostravské univerzitě má co do zázemí mnohem větší kvalitu. Badminton nám opět prohnal zlenivělé tělo. Ještě v sobotu nás s Floriánem bolely hýždě a nohy. Ale těšíme se na úterý, kdy máme další trénink.

Žádné komentáře: